Ik wens steun aan te vragen bij Stichting Edith Devriendt

Heb je weet van een kind dat het financieel moeilijk heeft om lid te worden van een sportclub, muziekacademie, dansvereniging, enz ....?

Ken je een kind in jouw omgeving die om reden van handicap moeilijk mee kan gaan op kamp, op uitstap of op fietstocht?

Ken je een gezin met kinderen dat een extra duwtje in de rug kan gebruiken om zoals andere gezinnen een leuke uitstap te maken of eens lekker te genieten van een circusoptreden?

Dan kan Stichting Edith Devriendt voor deze kinderen en hun ouders het verschil betekenen.

Aarzel niet en breng ons discreet op de hoogte van de situatie. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op om te bekijken hoe wij het gezin kunnen benaderen.

Je kan via onze website (www.stichtingedithdevriendt.be) een aanvraag indienen, of je kan ons bereiken via info@stichtingedithdevriendt.be, 09 264 18 11 of schrijven naar Tramstraat 61 - 9052 Gent.

Steun aanvragen

Ik wens steun aan te vragen bij Stichting Edith Devriendt